Promocje
beżowe MATOWE CZÓŁENKA SZPILKI
beżowe MATOWE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
czarne MATOWE CZÓŁENKA SZPILKI
czarne MATOWE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
szare MATOWE CZÓŁENKA SZPILKI
szare MATOWE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
czerwone ZAMSZOWE CZÓŁENKA SZPILKI
czerwone ZAMSZOWE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
czarne LAKIEROWANE CZÓŁENKA SZPILKI
czarne LAKIEROWANE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
szare LAKIEROWANE CZÓŁENKA SZPILKI
szare LAKIEROWANE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
beżowo złote WYTŁACZANE CZÓŁENKA SZPILKI
beżowo złote WYTŁACZANE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
czarno srebrne WYTŁACZANE CZÓŁENKA SZPILKI
czarno srebrne WYTŁACZANE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
beżowe LAKIEROWANE CZÓŁENKA SZPILKI
beżowe LAKIEROWANE CZÓŁENKA SZPILKI
79,99 zł 49,99 zł
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje , zwroty , wymiany

REKLAMACJE

 

1. Na zasadach określonych w przepisach prawa, w szczególności w Kodeksie cywilnym oraz Ustawie o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego Klient ma prawo złożenia reklamacji.

2. Zgłoszenie reklamacji przez Klienta może w szczególności nastąpić poprzez odesłanie kompletnego Towaru otrzymanego w ramach Transakcji wraz z wypełnionym czytelnie formularzem reklamacyjnym na adres:

ANGELIKA WASSYL

KLATKA "A", PIĘTRO 7

UL. PLAC ORLĄT LWOWSKICH 2

53-605 WROCŁAW

3. Różnice pomiędzy wyglądem Towaru dostarczonego w ramach Transakcji, a fotografią na Stronie, wynikające wyłącznie z właściwości urządzeń stosowanych przez Klienta (monitor, wyświetlacz, drukarka itp.), w szczególności różnice w odcieniach, mogą nie zostać uznane za obciążającą Firmę niezgodność Towaru z umową. W przypadku stwierdzenia tego rodzaju różnic (jeżeli powodują one u Klienta obniżenie lub brak satysfakcji z zakupu Towaru) Firma  sugeruje Klientowi raczej skorzystanie z prawa zwrotu niż drogi reklamacyjnej.

4. Właściwy przebieg procesu reklamacyjnego zapewnia przesłanie wraz z reklamacją reklamowanego Towaru. Reklamowany Towar powinien zostać przesłany Firmie w stanie kompletnym i czystym.

5. Informuje się, że zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa odpowiedzialność Firmy dotyczy istniejących w chwili wydania Towaru niezgodności tego Towaru z umową. Na ogół nie traktuje się jako takiej obciążającej Firmę niezgodności:

- uszkodzeń spowodowanych zwykłym, normalnym zużyciem Towaru,

- uszkodzeń mechanicznych Towaru,

- uszkodzeń spowodowanych nienależytym użytkowaniem Towaru, używaniem w sposób niezgodny z przeznaczeniem, lub złym dopasowaniem.

 6. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane w ustawowym terminie 14 dni roboczych od momentu doręczenia przesyłki. O wyniku reklamacji Firma poinformuje Klienta mailowo.

 

ZWROT

 

1. Klient ma prawo odstąpić od dokonanej Transakcji, składając, w terminie 10 dni od daty doręczenia Towaru stosowne oświadczenie na piśmie. Dla zachowania powyższego terminu wystarczy aby przedmiotowe oświadczenie zostało wysłane przez Klienta przed jego upływem. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno być wysłane na adres :                                                                                                                                                                  

ANGELIKA WASSYL

KLATKA "A", PIĘTRO 7

UL. PLAC ORLĄT LWOWSKICH 2

53-605 WROCŁAW

2. Wykonując prawo odstąpienia Klient zobowiązany jest do zwrotu Towaru w stanie niezmienionym (ewentualne dopuszczalne zmiany stanu Towaru to zmiany konieczne i wynikające ze zwykłego zarządu Towarem) – Klient ponosi odpowiedzialność za zwrot Towaru w stanie naruszającym tę regułę. Zwrot Towaru powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Zwrot Towaru powinien być dokonany poprzez przesłanie Towaru na adres opisany w ust. 1 powyżej. Sugeruje się przesłanie Towaru wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od Umowy.

3. Zwrot kwoty należnej Klientowi z tytułu odstąpienia od Transakcji następuje w terminie 14 dni od daty doręczenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy na adres wskazany w ust. 1.

4. Klient otrzymuje zwrot należnej mu kwoty na rachunek bankowy wskazany w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1.

 

WYMIANA

 

1. Prosimy odesłać zwracany model na adres podany poniżej wraz z fakturą / paragonem oraz wypełnionym Oświadczeniem o odstąpieniu od umowy. We wskazanym oświadczeniu prosimy zaznaczyć swoją chęć wymiany. 

2. Różnicę w cenie towaru na wymianę oraz koszty ponownej przesyłki będą regulowane przy odbiorze za pobraniem.

ANGELIKA WASSYL

KLATKA "A", PIĘTRO 7

UL. PLAC ORLĄT LWOWSKICH 2

53-605 WROCŁAW

 

4. Po otrzymaniu przesyłki w jak najszybszym możliwym terminie zostanie wysłany towar na wymianę.

5. Termin dokonania zamówienia w ramach wymiany oraz odesłania zwracanego towaru na adres sklepu Internetowego obowiązuje jak w przypadku całkowitego zwrotu towaru.

 

 

 

POBIERZ FORMULARZ WYMIANY

POBIERZ FORMULARZ ZWROTU

do góry
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl